Międzynarododowy sukces z Kaufland Global Marketplace - prezentacja
Poznaj case study z branży meblowej i odkryj potencjał drzemiący w 5 europejskich rynkach.
Dołącz do Julii i Piotra, którzy podczas prezentacji 25 lutego przedstawią inspirującą historię sukcesu marki meblowej, rozwijającej się dzięki platformie Kaufland Global Marketplace. Dowiedz się, jak skutecznie sprzedawać na 5 europejskich rynkach dostępnych na marketplace Kaufland.
Podczas prezentacji:
- Przeanalizujemy konkretne kroki, które pozwoliły marce na dynamiczny rozwój.
- Omówimy wyzwania i rozwiązania, które przyczyniły się do zdobycia klientów na różnych rynkach.
- Podzielimy się praktycznymi wskazówkami, jak zoptymalizować sprzedaż i zwiększyć zasięg w Europie.
Nie przegap okazji, aby poznać unikalne strategie i możliwości rozwoju na międzynarodowym rynku e-commerce.
Dla uczestników Targów MEBLE POLSKA 2025 wstęp wolny.
Prelegenci
Julia Sokolowska
Sales Manager International Marketplace
Julia pracuje jako International Sales Manager dla Kaufland Global Marketplace. Posiada szeroką wiedzę na temat europejskiego e-commerce. Skutecznie doradza i optymalizuje strategie ekspansji europejskich producentów i dystrybutorów w zakresie cross-border i wejścia na nowe rynki. Sprzedaż internetowa to jej pasja i stara się sukcesywnie zgłębiać wszystkie obszary tej świetnej dziedziny, z szczególnym naciskiem na marketplace. Dzięki swojej wieloletniej praktyce w e-commerce i udziale w projektach w obszarze fulfillmentu, ma możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy do codziennego wsparcia sprzedawców na platformie Kaufland Global Marketplace.
Piotr Owczarek
Operational Lead Sales Polish Market
Piotr jest Operational Leadem polskiego zespołu Sales w Kaufland Global Marketplace. Sprzedaż internetowa to jego pasja i stara się sukcesywnie zgłębiać wszystkie obszary tej świetnej dziedziny, z szczególnym naciskiem na marketplace. Posiada prawie 10-letnie doświadczenie w e-commerce, które zdobył pracując po stronie producentów i sprzedawców przy czołowych platformach marketplace i sklepach internetowych. Daje mu to możliwość czerpania z dotychczas zdobytej wiedzy w kompleksowym wsparciu sprzedawców i rozwoju środowiska współpracy polskich firm z Kaufland Global Marketplace.