Dzień 1 - Jak Twój sklep meblowy sprosta wyzwaniom nowej rzeczywistości?
Biznesowym spotkaniom online przedstawicieli branży meblowej i wyposażenia wnętrz MEBLE POLSKA Edycja Specjalna (24-28 maja 2021) towarzyszy bogaty program wydarzeń na wirtualnej scenie wydarzenia. W ciągu czterech dni wystąpi na niej blisko 30 prelegentów z Polski i zagranicy. Prelekcje i dyskusje każdego dnia koncentrować będą się na odmiennej tematyce.
Godzina |
Tytuł wystąpienia |
Prelegent |
11.00-11.10 |
Rozpoczęcie wydarzenia MEBLE POLSKA Edycja Specjalna 2021 |
Elżbieta Roeske, Wiceprezes Zarządu Grupa MTP |
11:10 – 11.55 |
Jak dopasować ofertę sprzedażową i działania marketingowe sklepu meblowego do nowych oczekiwań klientów? Jak nowa rzeczywistość wpłynęła na zmiany w stylu życia konsumentów i ich potrzeby związane z zakupem mebli i innych artykułów wyposażenia wnętrz? Jak dopasować ofertę Twojego sklepu do nowych oczekiwań klientów? Z jakich działań marketingowych warto skorzystać, by pozyskać klientów? Udział w wykładzie pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. |
Jerzy Osika PROMEDIA |
12.00-12.45 |
W jaki sposób narzędzia visual merchandisingu i nowe technologie pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w salonie meblowym? Wraz ze zmianami zachowań zakupowych klientów, zmienia się visual merchandising w sklepach meblowych i rośnie jego znaczenie. Coraz bardziej powszechne staje się wykorzystanie, w sklepach z meblami, nowych technologii, które sprzyjają bezpiecznym zakupom i wspierają sprzedaż. Jeśli uważasz, że jednym ze sposobów na przetrwanie jest rozwój, to jest to wykład dla Ciebie |
Jerzy Osika PROMEDIA |
13:00 – 13:45 |
Jak, dzięki skutecznym technikom sprzedaży, zyskasz i utrzymasz klientów Twojego salonu meblowego? Według badania SAS Institute, aż 54 proc. konsumentów deklaruje, że zapłaci więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, a 37 proc. klientów jest skłonna zrezygnować z oferty dostawcy już po pierwszym złym doświadczeniu. Jak sprostasz wyższym wymaganiom klientów? W jaki sposób dostosujesz techniki sprzedaży do ich nowych oczekiwań? Co zrobisz, by klienci częściej wracali do Ciebie na zakupy? O tym porozmawiamy podczas tego wykładu. |
Jerzy Osika PROMEDIA |