Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów?
Drugiego dnia targów MEBLE POLSKA (17 maja) odbędzie się cykl szkoleń dla salonów meblowych, zorganizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli i Grupę MTP. Dla uczestników targów MEBLE POLSKA udział w szkoleniu jest bezpłatny.
- jak pozyskać nowych klientów sklepu meblowego?
- jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż?
- jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie?
- co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym?
- jak sprawić, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?
- Jak stać się bardziej skutecznym menedżerem sklepu meblowego, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem?
- co to są pop-up stores i dlaczego ich popularność stale rośnie?
17.05.2022 – wtorek |
||
|
Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów |
|
10:30-11:15 |
1.Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym. Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania. Organizator: OIGPM, GRUPA MTP |
Wschodni Hol Wejściowy Sala Zielona |
11.30 -12:15 |
2.W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep? Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem. Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje. Organizator: OIGPM, GRUPA MTP |
Wschodni Hol Wejściowy Sala Zielona |
12:30 – 13:15 |
3.Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu. Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne ? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem? Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce. Organizator: OIGPM, GRUPA MTP |
Wschodni Hol Wejściowy Sala Zielona |
13:30 – 14:15 |
4.Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest? Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane, podczas badania firmy Cushman & Wakefield, pytanie „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz. Organizator: OIGPM, GRUPA MTP |
Wschodni Hol Wejściowy Sala Zielona |
14:30 – 15:45 |
Zoptymalizowanie polityki energetycznej w branży meblowej, zmniejszenie kosztów oraz wprowadzeniu zdrowej energii. Innymi słowy jak uzyskać tańszą i zdrowszą energię w branży meblowej. Organizator: OIGPM, GRUPA MTP |
Wschodni Hol Wejściowy Sala Zielona |