Meble Polska przyciągają międzynarodową publiczność
Meble Polska to najbardziej międzynarodowe wydarzenie w kalendarzu targów poznańskich. W tym roku do udziału w nim zarejestrowali się kupcy meblowi z rekordowej liczby 70 krajów.
Międzynarodowy charakter wydarzenia doskonale słychać na stoiskach i w holach wejściowych. Ostateczne dane będziemy mieli po zamknięciu targów, ale już ze wstępnych raportów wynika, że z zagranicy pochodzi ponad połowa wszystkich zwiedzających.
- To oczywiście po części efekt siły polskiej branży meblowej i ogromnego zainteresowania, jakim meble z Polski cieszą się na zagranicznych rynkach. Ale w dużej mierze to przede wszystkim skutek wieloletniej strategii Grupy MTP. Zgodnie ze strategią "Go global" organizator targów MEBLE POLSKA od lat prowadzi intensywną kampanię promującą polskiej branży meblowej i targów na najbardziej perspektywicznych rynkach na całym świecie - wyjaśnia dyrektor targów MEBLE POLSKA Józef Szyszka. Stąd obecność w Poznaniu przedstawicieli grup zakupowych i sieci salonów meblowych z tak obiecujących rynków, jak Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Izrael, Chiny, Arabia Saudyjska czy egzotyczny Mauritius.
Łącznie z odbywającymi się równocześnie Targami Wnętrz HOME DECOR na terenach targowych swoją ofertę prezentuje do czwartku 19 maja ponad 230 firm z kilkunastu krajów. Dużym zainteresowaniem cieszy się duża ekspozycja firm z Ukrainy, które pomimo bestialskiej agresji Rosji na ten kraj zdecydowały się pokazać w Poznaniu swój potencjał.