Zwiedzający jest królem
Zapraszamy do lektury rozmowy z Józefem Szyszką, dyrektorem targów „Meble Polska”, która ukazała się w najnowszym wydaniu magazynu "Biznes meble.pl".


- Teraz mogę powiedzieć, że to był udany okres, ale gdy w 2010 r. przeprowadzaliśmy zmianę formuły, to nie było tak wesoło i wcale nie było oczywiste, że odniesiemy sukces. Wprawdzie pierwsze dwie edycje targów „Meble Polska”, w 2010 i 2011 r., były sygnałem, że impreza może nam się ładnie rozwinąć, ale tego tak naprawdę nigdy nie wiadomo. Dopiero od trzeciej edycji, czyli od roku 2012, wiedzieliśmy, że jesteśmy na dobrej drodze. Na pewno, gdyby ktoś w 2010 r. powiedział mi, że będzie tak, jak jest w tej chwili, to nie wiem, czy bym mu uwierzył. W tym okresie z małej lokalnej imprezy przekształciliśmy się w wydarzenie o zasięgu globalnym, w którym uczestniczą najważniejsi polscy producenci i tysiące kupców meblowych z całego świata.
Rozmawiał: Marek Hryniewicki
Więcej w wydaniu styczniowym miesięcznika „BIZNES meble.pl”, w wydaniu on-line TUTAJ